Kuinka palauttaa tuotteet
Tärkeitä tietoja ennen tavaroiden palauttamista
- Käytämme Cycleon-palvelua tavaroiden palauttamiseen.
- Palautuspyynnön esittäminen tapahtuu Cycleon-tietojärjestelmässä eli verkkokauppamme ulkopuolella.
- Asiakas voi hoitaa palautuksen itse verkossa aina tarvittaessa, eikä hänen tarvitse ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Cycleon-palvelu on käytettävissä 24/7.
- Asiakas maksaa palautuskustannukset. Palautuksen hinta on 7,5 euroa.
Palautusprosessi
Kirjaudu portaaliin
Asiakas, jolla on tili:
Kirjaudu sisään, etsi tilauksesi otsikon "Omat tilaukset" alta ja napsauta "Palauta" -painiketta
Asiakas ilman tiliä:
Avaa palautusportaali, syötä tilausnumerosi ja postinumerosi ja napsauta "Palauta" -painiketta.
Tilaa palautuksesi
Valitse tuote(t), jonka haluat palauttaa. Valitse palautuksen syy. Valitse lähin palautuspaikka. Suorita maksu loppuun ja tulosta etiketti.Lähetä paketti
Pakkaa käyttämättömät tuotteet alkuperäiseen, ehjään pakkaukseen/pussiin, jossa on alkuperäinen viivakoodi/tunniste.
Jätä paketti painetun etiketin kanssa valittuun postitoimipaikkaan/kuljetuspisteeseen.
Odota tietoa palautuksesta
Kun olemme vastaanottaneet tavarat, tarkistamme ne ja ilmoitamme sinulle sähköpostitse palautuksesta.Palautus käsitellään 14 päivän kuluessa.
Palauttamisen edellytykset
- Voit palauttaa tavarat 30 päivän aikana.
- Tavaroiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksessa, jossa on alkuperäiset etiketit.
- Jos tarvitset eri koon tai värin, tee uusi tilaus. Uuden tuotteen lähettäminen ei ole mahdollista.
- Jos saat vahingoittuneita tavaroita, ole hyvä ja ilmoita asiasta asiakaspalveluumme 24 tunnin kuluessa puhelimitse tai sähköpostitse, sillä asiakaspalvelumme huolehtii palautuksen käsittelystä.